torsdag 21 maj 2009

Hur är det möjligt..

Kan man ha sådan tur.
Var på Liseberg idag med brorsan och hans familj...
De vann 3 st stjärnvinster ( 2kg marabou mjölkchoklad, 4 kg Malaco och 3 kg bilar)
1 chipspåse, 500gr plopp och en paradisask..
Snacka om att Tilda var nöjd med dagen :-)
Sedan blev det ju såklart en hel del karuseller och annat skoj. Elsa njöt av de karuseller som hon åkte med.
Vi hade toppenbra väder och spenderade hela 6-7 timmar där. Fötterna och huvudet var trötta trötta trötta..
Elsa fixade denna dagen superbra. Hon är ju trots allt bara 2 år och höll sig vaken hela tiden.
Sitter nu på hotellrummet och bloggar lite..
Hoppas ni har det bra.
Har tagit lite bilder som jag får visa upp när vi kommer hem..
Födelsedagsbilderna ligger hemma i datorn och kommer ut inom kort.. (som jag brukar säga men vad är då inom kort när det tar flera flera dagar?? Det kan man fundera på)

en lite rolig sak till sist..
När vi lämnade Liseberg satt Elsa i baksätet och sa "Hevete hevete hevete ".. Gissa vad det betyder :-)

3 kommentarer:

Ewa sa...

Jasså, va trevligt, det hade jag missat. Ser ju nu att du skrivit att din bror med sin familj kommer från Kalix, och att ni ska åka till Gbg... Världen är bra liten ibland.

Hoppas ni får en trevlig Gbg vistelse. Fint där.

Mvh
/Ewa

Madde sa...

Vilken tur! Det blir till att äta mycket godis nu då!!! Undrar var hon har hört det ordet *skrattar*
Ha det så bra så syns vi på måndag. Jag hör av mig.

Kram

Johanna sa...

Ja, vem är det som har sagt så? Mormor när hon var där eller?
Kramar