torsdag 11 december 2008

Så går vi ner i vår källare....

.. och där finner vi att det luktar lite lätt avlopp samt lätt översvämning i pannrummet och tvättrummet.
Har inte varit ner idag men igår.. Tror att det kan ha runnit undan lite till idag.
Snart kommer det hit en som tar bort stoppet.

Vi har haft lite problem med att det inte rinner undan när man tömmer badkaret och ibland även med toaletten. Men det löste jag... trodde jag.. eller ja det gjorde jag men bara tillfälligt.
Nu tog det stopp..
Nåja vi ringde någon som ringde någon som ringde någon.. och den någon kommer nu kl: 9 och fixar det hela.

Annars så snöar det för fullt. Jag fick veta om min tjänst efter jul igår... hmmm inte så speciellt nöjd med det mesta men ok.. får göra det bästa av situationen.. Skall förhandla om 2 saker till så kan jag leva med det.

Funderar på om jag och snuttis skulle ta en liten kort tur till hennes nya DAGIS ( He he) och hälsa på idag.
Skall bara se när avloppet är klart så att det inte blir försent.
Just nu sover snuttisen så sött i sängen.. (fortfarande våran)

Så är det någon som behöver en nästan ny spjälsäng och skötbord (är använt mer än sängen) De är röda och kommer från BRIO.. Superläckert är det och säljes i såfall som kit. :-)
Hojta så säger jag ett pris.

Ha en härlig dag
Kramis
Viktoria

Inga kommentarer: