fredag 26 december 2008

God fortsättning på julen.

..idag har jag shoppat 2 kjolar och en klännings/tunika men den skall jag lämna tillbaka.
Så man kan säga att jag köpt 2 kjolar.. och en för några dagar sedan. Gillar att ha kjol med leggings eller tjocka strumpbyxor till. Det känns så ledigt och skönt.
Imorgon åker vi till Piteå. Hade inte tänkt shoppa så mycket så jag åker inte in med 1:a bilen utan tar den andra och så ev. går jag in till stan efter lunchen. Annars så skall vi till det nya shoppingcentrat i Torneå på måndag. Rajala eller nåt sånt heter det. Betyder På Gränsen.
Det ligger verkligen på gränsen då det i princip ligger mitt i Torneå älv.
Har ätit julmati 2 dagar men idag blev det kroppkakor. Jag har faktiskt inte något emot julbord då jag alltid bara tar 1 tallrik med mat. Tycker det är gott och skulle faktist kunna äta det några dagar till.
Snuttis har varit ute och lekt i snön idag med sin kusin. Dessutom har hon fått åka sparklåda med sin pappa. Ja Snuttis satt i lådan och Per sparkade.
Det har varit blida idag och det har droppat från taken. Vi får väl hoppas det snöar på här snart igen.
Hoppas ni har det gott
Kram
Viktoria

1 kommentar:

Johanna sa...

Kroppkakor? Inte palt? Har precis kollat Sälenvädret och där ska det vara minus 14 grader. Det blir till att ta dunjackan. Stackars E kommer säkert att frysa ihjäl, han är ju frusen ändå (saknar ju underhudsfett som en annan har i överskott).
Kram till dig och familjen.