onsdag 24 december 2008

God Jul alla 2 miljoner besökare :-)

.. Hi Hi Tror bestämt besöksräknaren har fått spunk eller något liknande.
En dag några tusen och nu flera miljoner :-)
Nåja Ni som är här om ni är 2 eller flera tusen så vill jag önska er en
RIKTIGT GOD JUL
Kram på er.
Här är det snö och fint. Mamma hackar och grejar i köket.
Per & Pappa är på prommis med snuttis och jag skall sätta mig och vika snygga servettkonstruktioner.. tror det blir en jultomte med renar och julgranar :-) hi hi nädå.. jag viker dem väl lite mitt på bara :-)
Ha det gott
Överät inte av julmaten..det skall ju finnas plats för julgodiset me :-)
KRam kram
och en liten puss.

2 kommentarer:

Madde sa...

God Jul på er där uppe i norr! Hoppas att ni har det bra.

Kramar från oss i Bengtsfors

Johanna sa...

Hoppas att ni har haft en trevlig dag!
Kramar