onsdag 10 december 2008

Har unnat mig..



.. en ny väska som jag sneglat på i ca 1 månad eller så.
Den är bara sååå snygg tycker jag.. och precis min stil.
Jag tyckte egentligen det var lite dyrt med 920:- men man lever bara en gång, tja lever man en gång till så kanske man är blomma eller häst eller något annat.. man får iallafall inte pengarna med till nästa liv så mycket är då säkert.
Och jag hade fått skatten för några dagar sedan så då tycker jag att JAG skall få unna mig.

Dessutom har jag beställt massor massor med kläder till Elsa så hon är fin och fräsch (som alltid) när hon börjar på Dagis.. Ja jag säger faktiskt dagis i hemlighet när ingen hör. Jag tycker faktiskt att det ger en mer mysig känsla än Förskola. Och jag är förskollärare men jag är väl den enda som tycker så kanske.. vad vet jag.

Hur som helst så ser jag fram emot att den kommer hem min lilla väska.

Dessutom förresten köpte jag ju ett fågelbord också.. Världens häftigaste. Är dock inte säker att fåglarna hinner bli så mätta för så mycket plats är det inte för mat.. men de får iallafall ett snyggt fågelbord att sitta på.. och det måste ju vara vara värt något i kylan :-) Hi hi Hi

Ha det gott
Kramis Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coool var den, och ja, det är såklart helt i sin ordning att du unnar dig saker :)

Jag brukar också säga dagis, men mamma tycker inte om när jag säger det... :) men det låter mycker mysigare, inte så "kliniskt" som förskola...
- "Vad har ni gjort på förskolan idag?" kan man ju som inte fråga sitt barn... det känns lite fel... :)

Kram
Linnea

Anonym sa...

Och jag har unnat mig min livs första Peakpryl - det billigaste jag hittade - en mössa...
Kram Jo