lördag 29 augusti 2009

Spontana klubben har årsmöte i Kristinehamn..

hi hi..
Igår ringde brorsan med fam. de var på väg ner till Kristinehamn och undrade om vi ville träffa dem :-)
Så idag åker jag och E dit och träffar dem några timmar..
De är nog de mest spontana som jag vet.. åtminstone när det gäller att åka iväg 100 mil bara så... Ja det finns ju såklart en anledning mer än att träffa oss såklart..

På vägen hem blir det en kortis in till IKEA och köpa skohyllor.. Sådanna i plast som man hänger på väggen.. Vi har alltid oordning bland våra skor i hallen och kanske kanske kan detta hjälpa.. Kanske borde klistra på bokstäver också på dem.. En för E en för mig och en för P.. Gästerna får väl sätta sina på golvet :-)..

Idag var här ganska blåsigt... sådär så man påminns om att hösten är här.. Jag gillar hösten men jag gillar en sådan höst när det är så där fint solljus,,, lite vind och gula löv som prasslar.. :-)

Nä nu måste jag göra oss redo för vår tur... Bara jag som är vaken än så det blir lite väckning med grytlock nu :-) NOT!..

Ha det..

1 kommentar:

Kristina sa...

Hoppas du hade en trevlig tur!Och att det var trevligt på IKEA....