lördag 15 augusti 2009

Elsa fick en skinnpaj..

Bilden är lånad från hm.se
dvs. en skinnjacka igår.. En lila.. Inte äkta skinn men det ser precis ut så.. Den är bara såååå läcker..
Min mamma älskar lila.. ringde henne och frågade om hon tyckte jag skulle köpa den.
-Nej men den blir ju så opraktisk.. Köp en vindjacka istället (har hon redan vill jag bara notera.. )
Sedan skickade jag en bild på den.. då kom detta sms..
-Köp den du får halva av mig..
Jag messade tillbaka.. -Men den var ju så opraktisk ;-)
-Ibland måste man vara opraktisk..
Alltså tyckte Mormor Carin att den var superläcker..

Jag tog med mig Per upp till H&M också så han kunde se den..
Det slutade med en jacka iallfall.. :-)

Nåja nog óm den jackan..
Vi var till Mellerud igår och sedan en tur till Trollis och Vänersborg.
Lite nödvändig shopping och lite onödvändig..
Fikade vid vänern vid Skräcklan..
När Elsa såg vänern sa hon
- TITTA..Badkaret!!
Hon e bara för go.
En härlig lekpark fanns det också i närheten som vi lekte i ett tag.

Vädret var toppen igår.. Idag ser det inte riktigt lika bra ut..

Ha en bra dag
Kram

4 kommentarer:

Anneli sa...

Dom är ju för goa :) Jag kommer ihåg när 18-åringen var 3-4 år och såg ut över Laxsjön och sa hänfört: ÅH, mamma. Havet!!

Johanna sa...

Vad snygg hon ska bli! Och praktisk kan man ju vara på dagis :)
Kram Jo

Anonym sa...

Klart som korvspad att Elsa skulle ha den. Snyggaste tjejen i Bengtsfors.

Kram Gaggan

Inger & Elvira i Sthlm sa...

Elvira fick en likadan, men svart, igår... coola tjejer vi har ;-)
Hoppas du är återställd efter sommarens 'sjukstuga'.
Hälsa P o E!