söndag 2 augusti 2009

Ledig i 5 veckor men första sem.veckan börjar imorgon..

...pga föräldrarledighet och sjukskrivning så har det liksom inte blivit så mycket semester. Börjar första och eg. sista veckan imorgon.. Skall dock ringa chefen och fråga om det är möjligt att ta nästa vecka också.. Känner att jag nog behöver 2 "friska" veckor innan jag börjar jobba igen.. Annars tror jag inte jag orkar jobba helt och fullt ut första veckan..
Nåja. får se vad hon säger.
I veckan hade vi tänkt ta en tur till Borås Zoo och kika på alla djuren. Ev. tar vi och lånar "bussen" och sover i den.. Tror E skulle tycka det var lite skoj.. Hoppas jag fixar det me :-)
Igår var det 40årskalas för mannen i huset. Det var väl ca 15-17 gäster här över dagen.. många ringde och blommor kom via blomsterbud. Tror han var rätt så nöjd faktiskt :-)
Idag har vi tagit det ganska lugnt. Varit en tur till Gustavfors bara för att göra något. Tanken var att E skulle bada i Kråkviken men det var lite för kallt..
Hoppas annars allt är väl med er.. Snart kanske det börjar dyka upp lite mer spännande inlägg här på bloggen.. Håll ut kära läsare
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste försöka få tid att ringa lite i morgon. Blev lite körigt i fredags.

Kramar J

Leja sa...

tack för gratulationerna! du får hälsa karln din också och gratta i efterskott:)

hoppas att allt är bra med dig, efter sjukskrivningen och allt det. kram!

Madde sa...

Hejsan svejsan! Kollade det där du vet;). Mycket bra!!!! =) Kör på det!