måndag 24 augusti 2009

Vi har det bra..

..men är förkylda.. E är hemma idag pga förkylning och jag är hemma med henne. Har också blivit förkyld..
Har också fått jäkligt ont på ena sidan av ryggen. Ungefär där gallan borde ha suttit men mot ryggen.. Hoppas att det bara är en nerv i kläm eller en liten sträckning men det kan också vara någon reaktion.. Kom nu på att jag åt Äppelkaka igår.. Några reagerar ju på äpplen..
Men känner samtidigt att det inte borde sitta i på detta sättet..
Nåja.. Jag överlever nog.. Får avvakta till imorgon.. Har det inte blivit bättre får jag fråga ngn som är lite mer proffs på sånna saker..
E ligger och sover än så länge.. Jag kom precis upp från sängen..
Kom på att här har det varit Skinnpaj så länge så det behövs en liten uppdatering.
Förra veckan var den första på jobbet för hösten. Gick helt ok. Även om Semester är skönare såklart :-)
E Var på Dagis och det gick bra... lite gråtig vid lämning men det är ju inte konstigt om man varit ifrån dagis i över 7 veckor..
Sedan blev hon ju sjuk i slutet på veckan så hon kanske hade lite sjukdom i sig hela veckan..
I helgen skulle vi varit på Barndop.. Trist att vi inte kunde gå på det.
Igår var jag på Blingoparty.. Klädparty med ekologiska kläder..
Jag är ju inte så himla brydd om saker och ting är just ekologiska eller inte men har aldrig varit på ett sådant party så jag tyckte det var lite kul att gå.. Fanns lite till E men jag köpte mig själv en svart och antracitgrå scarf istället.. E har liksom ganska mycket kläder den lilla tösen..
Nä nu är det dags för frukost ..
ha det gott
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är det ju riktigt synd om er. Ni får krypa upp i soffan och mysa er friska båda två.

Ps blir det några gulingar iår?

Kram från Gaggan