tisdag 11 augusti 2009

Elsa Långstrump får göra mig glad..

När jag nu känner mig lite besviken.. Hade anmält mig till en Scrapmässa i oktober i Karlstad som jag så jätte jättegärna ville vara med på.. Men så bidde det inte så utan 13 andra butiker skall istället dit och ha skoj.. Vi var med ifjol och det var bara helt underbart.. Nåja.. får satsa på ett annat år eller annan mässa.. (Vi står nu på reservplats... håller tummar..)
Nåja.. Håll till godo med en underbar bild på vår dotter.. Man kan inte vara ledsen när man ser den:-)
Kram

6 kommentarer:

Madde sa...

Hon är allt bra go du!!!!!

Leja sa...

ja, vilken härlig bild :)

Lenalandis sa...

Vad tråkigt att du inte kom med men vi får hoppas på ett tidigt återbud! Det som är synd är att det alltid är den helgen jag jobbar. Jag jobbar fredag och söndag dygn så jag tänkte försöka komma dit på lördag om jag inte är för trött efter ett jobb dygn. Har ju aldrig varit på en mässa tidigare så det vore kul när det inte är så långt bort.
Har du återhämtat dig efter operationen?
Ha det bra!
Lena

Lenalandis sa...

Glömde ju kommentera Pippi!

Hon är verkligen för go ser fram emot att få se denna bild scarppad!
Lena

Anonym sa...

Hon är allt från lotta på bråkmakargatan till pippi.

Kram från Gaggan

stina ~maräng~ sa...

Hoppas att du får ledigt nästa vecka också! Fy vilken pärs du har råkat ut för *kramar om* Underbar bild på lilla E.
kram! stina