söndag 1 juni 2008

Storfynd och första badet

Igår storfyndade jag verkligen kläder till Snuttis. Jag handlade för 409:- och fick allt detta...



Det är
  • 1 regndress i rött

  • en röd jacka

  • 2 baddräkter

  • 1 klänning

  • 1 par jeans

  • 1 tröja

  • 2 par tajts eller vad man vill ha dem till

  • 3 par strumpbyxor

  • 1 par "tofflor"

Och inget mer.. det var "Name it " på dem och de brukar vara bra tycker jag.. Så saker för 1200:- för bara 409:- .. Det var utförsäljning och jag hade så tur att det var så mycket i just snuttis storlek..

En pool fick hon också.. så här såg hon ut efter första badet.. (vill inte visa badbilderna pga alla dumma gubbar/gummor som utnyttjar lättklädda bilder...) så ni får en snutta i handduk istället



Ha det gott
och var inte så snåla med kommentarerna.. :-)
Kramis

5 kommentarer:

Kristina sa...

Visst är det roligt att fynda!Man blir så glad av det!
Ha en UNDERBAR dag i värmen!
KRAM k.

Anonym sa...

Hon ser så där härligt lycklig ut som man gör när man är liten och har plaskat i en pool!

Underbart! :o)

Sen luktar hon säkert så där underbart gott som bara ett solvarmt nybadat barn kan göra.

Kram/Kerstin

Anonym sa...

hallå tojjan!
på din förra blogg hade du ju omröstningar ibland, hur fick du dit dem??
kram!
/Linnéa, helt slutkörd efter 24h packning..

Anonym sa...

jasså, på så vis..
aja, men då får jag fortsätta att leta :)

Anonym sa...

Tjena! Försökte att lägga en kommentar i papper och sånts blogg, men lyckades inte...
Det fanns bara två "ploppar" att välja, jag har varken blogg eller Url...
Ville bara säga att jag inte hann att medverka i utmaningen, attans också.
Vad söt hon är!!!!
kramar från mig Madde G