söndag 29 juni 2008

På shoppingtur

Jag och snuttis drog till Uddevalla i fredags för lite shopping. Tanken var att bara jag skulle få och snuttis inte något.. Hmm nåja.. jag fick ju lite kläder jag me men snuttis "råkades" få lite hon me.. Här kan ni se..
Det bidde en cerise jacka/kappa, en randig frotteklänning, en jeanskjol, en tunika med äpplen på och så en supersöt jeanstunika med balongbyxor till.. Supersnyggt'
Så här söt kan man va med sin nya äppeltunika.. (Se nedan)


Igår lördag drog vi till Säffle.. Där "råkade" Per hitta 2 t-skirts på Kapp Ahl med en Fiat på i ceris glitter.. Måste köpa.. Så den fick hon av honom..
Vi köpte lite jordgubbar och drog till Åmål och hälsade på Pers mormor.. Där blev det jordgubbar och grädde..
På kvällen gick jag på bio. Såg Sex and the City den tycker jag var superbra.. men det är nog ett tips att man åtminstone har sett det mesta ur sista säsongen för att ha bästa möjliga ut av filmen..
Per och snuttis åkte på lite bitur hem till farmor och farfar.
Jag kom hem vid 22 och då var det ganska direkt läggdags för snuttis..
Just nu kryper hon omkring och leker för sig själv.. Hon har precis suttit på sina blöjförpackningar och åkt runt på dem.. Nu har hon hittat papper i botten på en byrå som hon nu sitter och ritar på med en penna som tur som var inte funkar.. :-)
Nu kan man ju säga att jag uppdaterat iallafall.. Skall nu ta en bloggrunda och kika om andra gjort detsamma..
Ha det gott
Kramis
Viktoria

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ha ha ha, jag fattar vinken... När jag för en gångs skull har tid att kolla bloggen varje dag så är det ju lite trist när det är gammalt. Så uppdatera ofta under min semester med andra ord.
Behöver inte köpa en frottéklänning åt lilla damen alltså. Har shoppat mått till dig. Anything else?
Ja, Lucas är som en delfin i vattnet. Skulle kunna tänka mig att han gärna vill jobba som delfinskötare.
Kramar

Anonym sa...

Så mycket fint ni hittade på shoppingturen - kul!
Önskar dig också en härlig sommar! Nu skall jag bara jobba jobba jobba i knappt 3v till och sedan är det SEMESTER - då skall jag njuta!
Ser fram emot pysselträffar i höst.
Kram! Stina