onsdag 18 juni 2008

Det var bara såååå löjligt roligt..

..att köra i grusgropen..

Ja detta med Drivers Open är nog inte sista gången jag kör.. Det var superkul..

Vi var 5 som körde.. Pers brorsa och så var vi 4 kvinnor.. Jag blev 3:a.. (Detta var bara en testomgång för de som inte kört förr.. annars brukar det vara runt 45 startande.. )

Medelsvensson som vanligt :-)

Nåja här kommer de en liten mixad bild så får ni se "lite"..

Tyvärr har jag inte Photoshop just nu så det blir inte så hypade bilder men snart har jag ph i min hand :-D


Kramis

Viktoria


ps.. imorgon får ni även veta en liten tokig "hemlis"..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad cool du ser ut i bilen :) Ja, har som glömt det där med photoshop, kommer inte ihåg om jag skulle skicka det eller om du skulle ta skivan när ni kommer hit till kalix?

Tänkte också meddela att nu är min hemsida snart klar, innan semestern hoppas jag :)

kramar från Linnea

Anonym sa...

Hmmm, en hemlis, gud vad jag blir nyfiken!!!!! Madde G

Johanna sa...

Hej racerbruden, gudsonen skulle nog vara rätt impad. Han mår bättre som tur är, men nu är det Lukes tur. Aldrig får man vara riktigt glad, semester eller ej.
En hemlis, då vill jag också veta den.
Kramisar till dig och familjen