torsdag 5 juni 2008

Hur lyckades vi...

få en så här härlig unge.. :-)


Vi tog fler bilder men de får jag visa en annan gång.. Detta var i måndags när jag och snuttis åkte till Dals-Ed på picknick.. Per var där och jobbade så vi åkte på överraskningstur..
Nu har det ju varit några riktigt varma dagar.. Det är väl rätt härligt de dagar det blåser lite men när det är nästan 30 grader och vindstilla så e det inte så himla kul faktiskt..
Nu skall jag och snuttis ta oss en prommis..
Skall ta och fota rosorna också.. Tog några bilder för 2 dagar sedan.. skall visa när jag tar bilder idag vilken skillnad på mängden rosor det är..
Ha det gott i värmen..
imorgon får ni kika in igen.. då firar jag pappa... som fyller 58år.. På söndag fyller farmor 80År.. vi har skickat ett kort och så får vi fira henne när vi åker hem i sommar..
Ha det gottigt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga barn utan två föräldrar. Så antagligen är det väl NI två som lyckats "tota ihop" denna lilla varelse. Ni kanske är lika härliga själva!

:o)

Vilka vackra rosor! Gillar ert hus också. Det coolaste i Bengtsfors.

Kram i sommarvärmen(fast nu ska det bli lite svalare har dom lovat).

Anonym sa...

Vilket härligt kort du valt till headern. Man blir riktigt glad när man ser pluttan med ett stort smile i hela ansiktet. :)

Ha en trevlig helg! Ytterligare en vecka har gått och nu är det 5 arbetsveckor kvar innan jag kommer till Bengtsfors.

Pussen och kramen

/Sussi

Anonym sa...

finaste gumman