fredag 13 juni 2008

Facebook eller Boobbook

Ja då var det detta med Facebook.. Jag tyckte först det var rent ut sagt löjligt men när jag väl satt mig in så var det ganka kul.. Finns ju en massa saker man kan gå med i .. göra lite quiz och så hålla kontakten med vänner såklart.. Just nu gick jag med i något som heter Hot, Cute or Okey.. Fick det skickat av en kompis och tänkte.. varför inte..
Där har man en bild och så får folk ranka och man kan ranka själv me.. Nåja.. Så långt helt ok..
Men då när man kikar runt så har de flesta kvinnorna åmande och kråmande, foton på mer eller mindre sina Boobs.. Många karlar har mer eller mindre bilder på sina kroppar och man ser inte ens huvudet.. Heter det inte Facebook.. Skulle kanske kalla det Boobbook eller Asbook.. :-)
Nåja.. Inte mitt problem egentligen hur folk vill framstå.. men jag måste ju erkänna att jag blir lite störd.. Eller tycker egenligen lite synd om sådanna osäkra åmisar och kråmisar..

Nåja.. Annars är här bara bra.. Mamma och Malin håller på att sälja hus till mig men vi får väl se på det.. :-)

Ha det gottigt idag..
kramis
Viktoria

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig till 100%, vår värld kryllar av dessa människor.