tisdag 22 december 2009

Nu har de kommit

min familj från Norr, ja delar av den.. Mamma, Pappa och Lillebror Erik. Vi skulle träffas ca 12.30 i Uddevalla för deras plan skulle landa 11.15 på Landvetter.. Nu blev det inte riktigt så utan planet landade inte förrän nästan kl: 19 på kvällen. Så de var inte här hos oss förrän efter halv elva på kvällen. Snacka om försening.. Nåja nu är de här så nu får vi passa på att njuta av all snö vi har. Idag blir det lite sista stundens julhandel. Har kvar lite lite lite.. Inte farligt mycket alls.
HOppas att ni alla har det gott
Kram
Viktoria
ps. Elsa är smart och sitter med morfar framför leksakstidningen.. jag hör henne - Den vill jag ha och den vill jag ha.. :-) Undrar om hon lyckas övertala ..??

1 kommentar:

Cornelia sa...

Morfädrar är utmomordentligt lätt-övertalade.. så nog tror jag att hon lyckas!! *S*

God Jul!