fredag 11 december 2009

Frågan är om jag har några pengar kvar alls..

efter den shoppingtur vi skall på NU.. Sökte efter Tyg i Karlstad och hittade ett helt hus med tyger till superbra priser.. Så nu skall det sys med min nya maskin som jag får hämta imorgon.. Vill hämta NU.. men jag får stå ut och vänta till imorgon. När vi är hemma senare i kväll så är det ju IDOLfinal och sånt istället.. SY kan jag göra imorgon.. Hoppas hoppas hoppas att de har velour också i måååånga färger. Skall bli underbart.. undrar om Per tycker det me ??
Sedan är det Toys R Us som blir hållplats 2. Där blir det köp av my little Ponys eller som Elsa säger Ponyville. Det skall åtminstone bli Rainbow Dash och så några fler :-)
Klädaffärer och IKEA skall vi också hinna me.. och Ica Maxi ..
Tänkte åka imorgon men vi tar det idag istället .. Varför vänta när man kan göra något i förrgår :-)
Kram på er alla
Viktoria

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Du har en skön inställning... "varför göra nåt... " Den är bra!

Tyg och symaskiner är uuuunderbart!!! Sitter just nu och syr ett par fleecevantar till grannens barnbarn. Grannarna själva är så nöjda med sina *ler* Kul!

Shoppa är inte min starkaste sida, men köpa TYG (eller för all del, papper och sånt.. *fniss*) är ju bland det bästa som finns!

Ha det gotteligott!

Madde sa...

tja, ville bara visa att jag lever! ;) Önskar att jag hade tålamod med att sy!