måndag 14 december 2009

Hmmm nja inte så mycket

blev det kvar efter shoppingen.. Jodå jag klarar mig gott och väl men jisses vad pengar det gick. Massor med julklappar till Elsa och lite andra barn som vi har runt oss. Lite strumpor, leggings en tur på IKEA m.m På lördagen köpte vi en ny dator.. samt så var jag och hämtade min nya symaskin.. Så visst rann det iväg en hel del.. Men men jul är det bara en gång om året och dator köper man ju inte varje dag.

Idag är vi hemma för E är sjuk igen. Jätteförkylningen Greta har drabbat vår lilla gullunge.
Imorgon blir vi hemma och jag misstänker redan nu att det blir veckan ut men vi får väl se.
Har gjort rätt många julkort men har lååångt kvar till alla är färdiga.. Får sätta mig lite senare. Nya Gardiner skall upp i Elsas ROSA rum. De kommer att bli rosa/vitprickiga och Cerisa/vitprickiga.. Sååå superfint tror jag det kommer att bli.
Ha en superdag.
Kram

1 kommentar:

Cornelia sa...

Stackars er, förkylningar är inte kul!

Ny symaskin och ny dator... hjälp, så kul!!!

Jag har faktiskt fållat sidorna på mina färdigköpta julkappor till köket (orkade inte sy själv och hittade FINA färdigsydda... så, why not? Fast egentligen tycker jag att det är fusk!).

Bilder på det nysydda emotses!

Kram på dej!