torsdag 17 december 2009

Just nu visas Fifi Förgätmigej

på Barnkanalen. Vi är hemma och VABar jag och lilla sjuklingen även idag. Hon är dock på bättringsväg. Men mycket hosta kvar och en del snorighet..
Men till jul är hon nog frisk hoppas vi.
Jag har varit på en liten rundtur nu på morgonen. En sväng till skolan med lite julgodisstrutar till de jag jobbar mest med. Grodisfröknarna fick en chokladkaka från Marabous 70%iga sortiment med mintsmak.. Suuupergod.
Till Dagis hann jag med också. Hade gjort fina juliga påsar till alla fröknar som har med Elsa att göra på något sätt. Plockade även hem alla extrakläder och så Elsas julpyssel såklart.. jättefin tomte och en julkula till granen.
I Eftermiddag när Per ´kommer hem är tanken att städning skall finnas på schemat. Gissar att jag kanske börjar lite lite tidigare. Finns en hel del att göra innan föräldrarna kommer på måndag. Måste ju komma igenom kontrollen ;-) Så det är bäst att städa upp ordentligt hi hi..

Ha en underbar dag. Jag skall gå och fixa något som en viss vän som börjar på K skall få :-)

KRam

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter spännande? Är det till en vän med K eller C som du håller på att fixa? Ingegerd

Viktoria sa...

K är det¨en vän som börjar på.. C får lite andra grejer ;-)

Cornelia sa...

Hmm.... MITT namn börjar på C... *gapskrattar*

Städning... ja, himmel å pannkaka. Det skulle jag också behöva ge mej på, men det är ju så kallt att vi måste fara och elda i vårt andra hus hela tiden. Och när jag är hemma så måste jag jobba, så då är jag inte heller hemma. Det går inte bra, det här med julstöket...

Anonym sa...

Ingenting till mig med andra ord...
/J