tisdag 1 juli 2008

Skruttan sover...

fortfarande..
Ganska skönt då jag då får morgonen för mig själv..
Har skurit till lite kvadrater till ett ev lapptäcke..
Köpte en speciell skärare med en mätkvadrat i USA för snart 3 år sedan.. (har det gått så länge...)
Och nu tyckte jag att det var dags att använda den för första gången.. Jäklar vad lätt och bra den skär.. Tur jag köpte extra blad för jag lär skära mycket med den :-)
Nu gäller det bara att jag hittar det andra tyget jag tänkte ha till lapptäcket.. Eller om det andra får stå grunden till ett annat... vi får väl se först om det blir något :-)
Känner jag mig själv så vette tusan.. Jag är lite sugen på att ta med det till stugan när vi åker dit så kanske jag och mamma kan hjälpas åt.. Ja ja.. vi får väl se.. kanske vi pysslar med annat istället.. Den som lever får se..

Idag hade vi tänkt att gå upp till en liten kompis till Snuttan som fyllde 1 år förra veckan.. Skall bara fixa en liten present till hans storebror först.. Det är ju lite viktigt att inte glömma den andra..
Imorgon skall vi till en annan liten kille som fyller 2 år just i morgon den 2 Juli.. :-)
Han har ett paket som säkert hans pappa gillar lika mycket som han själv :-)
Väntar själv på ett paket från USA.. Det skall bli kul att se vad som är i.. Jag vet ju liksom inte det utan har köpt grisen i säcken kan man säga :-)
Nåja.. Nu skall jag surfa vidare innan snuttis vaknar..
Ha det gott
Kram
Viktoria

1 kommentar:

Madde sa...

Vilket underbart kort!!! Det är inte så att du har lekt med programmet???? ;)