lördag 5 juli 2008

4 timmar senare..

..och jag e vaken..
Gick och lade mig ungefär vid 2.15 eller så.. Nu för några minuter sedan när jag vaknade till så blev det helt enkelt för svårt att somna om.. En jäkla mygga störde runt i rummet.. Kändes som om den var precis vid mitt öra.. I den här värmen e det ju inte direkt något bra trick att dra täcket över huvudet.. Man vill ju inte avliva pga en mygga direkt..
Nåja.. får väl sova här någon gång på dagen med snuttis.. Vi får ju "främmat" ikväll så man bör ju vara lite pigg i allafall.

Ha en härlig dag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är riktigt jobbigt när det är varmt och myggigt. Som tur är har jag inte solen på vardagsrummet på morgonen så imorse var det riktigt svalt och skönt när jag vaknade. Det är värre på kvällen.

En arbetsvecka kvar tills jag kommer till Bengtsfors. Visst skulle väl du vara hemma den sista av mina tre veckor? Skulle vara kul om vi kunde göra ett nytt försök med handlandet då :-) Och kanske ta en fika!

Ha det gott i värmen!

Kram

/Sussi