måndag 21 juli 2008

Hälsningar från Norrbotten

Här har vi det bara bra. Idag är det regnigt men igår hade vi en helt underbar dag ute på sjön. Strorebror med familj bjöd iväg oss på en tur med deras Orrskär ut i övärlden. Mamma, Pappa, lillebror, linnea, Storebror med familj och så var det jag och min familj.. Trutskär heter ön vi var till. Jättefint hade det blivit där.. Ja det var det väl även på den tiden då vi var små och var där men nu hade det blivit än bättre. Vi Åkte över till några sanddyner med mamma och pappas båt och så vadade vi ut till ett jättemysigt ställe där vi badade, solade och umgicks.. Glömde tyvärr ta med kameran i land så bilder får vi ta när vi kommer tillbaka till Bengtsfors igen.
Helt underbart.. Solen gassade och tog rätt rejält men jag brände mig inte direkt men fick mycket färg.. Snuttis hittade sig en kompis på 11 månader som försökte ta av henne hatten... Snuttis brydde sig inte till en början men tillslut så började hon gråta och blev lite ledsen.. MEn det gick som vanligt över rätt så fort..
Nu är vi en snabbis i land för pappa och mamma behövde hämta lite saker.. Jag gör beställningar och lägger in i webshoppen det folk här uppe har handlat.. Eller rättare sagt tar jag bort de de har beställt så att det försvinner från lagret..
Hoppas att ni har en härlig sommarsemester.. För det har vi.
I slutet på nästa vecka kommer vi hem igen..
Ha det gott
Vet inte när här blir uppdaterat igen men det blir nog ganska snart..
Kramis

2 kommentarer:

Madde sa...

Hejsan!
Ni lever!! ;)
Ni verkar ha det bra. Här i Bengtsfors är allt som vanligt. Har nu 8 arbetsdagar kvar till min semester. Förresten går snuttan än???

Kramizar Madde

Johanna sa...

Tack för gratulationen! Kramar