torsdag 18 juni 2009

Lagom till midsommar får ni lite bilder att kika på :-)

De är kanske inte direkt i tidsordning men det kvittar väl egentligen :-)

Här sjunger E med de andra barnen på Sommarfesten som de hade förra veckan på dagis. Vill inte visa ngn bild där fler barn är med då jag inte har frågat om jag får visa dem här.

Igår sydde jag ju 24 Jordgubbar i filt.. Blev nästan snyggare än de som ni kan se lite längre ner
som jag sytt i bomullstyger.. Å andra sidan kanske de i bomullstyger passar bättre till vuxet folk.


E har bjudit Pingu och Pinga på lite bullar i vagnen :-)


Så här glad blir man när man ställer till med kalas.

Detta är tidigare idag just efter att jag och E har delat på nästan 1 liter Jordgubbar. Köpte en frp med svenska och en med Belgiska/polska (förstår inte riktigt blandningen??)
De var goda allihopa.. Men i den Belgiska lådan var det lite fler "dåliga" bär..


Här är nu äntligen gubbarna som det har snackas om en hel del här på bloggen.
Sååå superlätta att göra och dekorerar mitt fina blåa fat perfekt.

Ha nu en härlig och förhoppningsvis inte så regnig midsommar. Vi blir i Billingen på förmiddagen och lite senare på eftermiddagen drar vi till Långed och Linda, Henrik samt övriga gänget.

Kram
V

2 kommentarer:

Madde sa...

Ha en trevlig midsommar!!!

Kristina sa...

Kikar in och önskar glad midsommar ♥...här hänger regnet i luften!
Men vi njuter av att vara ledig-KRAM!