torsdag 18 juni 2009

Bara 1½ vecka kvar

till semestern.
Känns skönt. Lite trist också för när jag kommer tillbaka får jag inte vara på den avdelning som jag har varit nu i ett halvår.. I början ville jag ju tillbaka till min ordinarie tjänst och slogs lite för det.. Nu skulle jag gärna stanna istället för att gå tillbaka till ordinarie tjänst.. tänk hur saker kan ändra sig.. Viktigt att man KAN ändra sig :-)

I tisdags var vi ut med arb.kamraterna för avfirning av Pensionärer och firning av lite födelsedagsbarn (50 åringar, 30 åringar och 60 åringar)
Det var jättetrevligt och vädret var verkligen på topp..

I går onsdag så var det avslutning på Grodan där jag jobbar.
Jag sydde 24 jordgubbar till dem igår.. gick på några timmar..som tur var så kunde Linda hjälpa mig lite med dem... Har bilder som kommer i min snart milslånga bildvisning :)
Kanske lyckas idag..

Idag är vädret trist och vi skall fira midsommar med de som är på Dagis (vi ligger vid skolan).. Tur jag har min Gröna låååååånga regnrock från armén :-) den är bara BÄST.. inte snyggast men Bäst och det är väl det viktigaste om man vill vara torr efter regnet..

Igår fick vi hämta hem E med 39,4 graders feber.. Idag har hon inget... Måste vara de bakre tänderna som jag tror jag skymtade.. Inget förkyld och inget annat... KOnstigt..
Nåja. Hon sov ut i många timmar igår och blev lite piggare.. än piggare blev hon efter alvedon...som hon inte tog frivilligt kan jag lova ..

Ha en bra dag
Kram
V

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en trevlig och regnfri midsommar. Vi syns snart

Kramar från Gaggan