tisdag 23 juni 2009

Himmelriket för ögonen och själen..

..men helvetet för plånboken.. Där har jag varit idag.. Hörde talas om Lapp-elisa för någon vecka sedan och sökte reda på nätet.. UNDERBARA tyger för dig som syr med lappteknik eller gör andra smågrejer av tyg.. Det är inte gratis men helt underbart. Beställde på nätet och åkte själv och hämtade.. ligger bara 4 mil härifrån. När jag kom in i butiken var det som att komma till färghimlen.. Allt låg färgkordinerat (som jag äääälskar) och bara skrek efter mig.. Gick några varv.. hittade 4 tyger förutom de 100 miljarder jag redan beställt på nätet.. Dessutom köpte jag mig en skärmatta.. Gå gärna in på Lapp-elisa och kika...
Nu skall dessa tyger användas till mitt nya projekt.. :-) Så småningom kan man få veta vad det är.. :-)
Ha det gott.. Förövrigt får jag vara hemma med Tandfeber tjej.. (en till hörntand på G..)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig till fullo. Där har man lätt förköpa sig.

Kram Gaggan

Annika sa...

Jag ser att du har varit på utflykt till en underbar affär. Jag ser fram emot att se vad det kommer att bli av dessa fina tyger. Skall själv ta en liten tur till Lapp-Elise under semestern ;)
Trevlig semester önskar syfröken Annika