måndag 8 juni 2009

Hej hopp

nu är det bara några några få veckor kvar till semestern..
Börjar vecka 27.. åker då upp till Kalix i några veckor..
Skall bli skönt med semester, känner att man behöver det även om man som jag bara jobbat ett halvår sedan 18 månaders föräldrarledighet.. Egentligen borde man ju inte alls vara trött men det är faktiskt större omställning än man kan tänka sig.
Hoppas ni har det gott och kanske lägger in en kommentar eller så :-)
Annars så syr och syr och syr jag varje ledig stund. Supersöta jordgubbar har det blivit i gross och parti.. Sedan skall det bli hjärtan,, studentkort som jag visserligen inte skall sy ..dessa skall säljas på jobbet .. tog med 18 gubbar idag och nu var det bara 12 kvar efter en timme..
Får väl lägga ut lite bilder snart.. (snart är ett ord jag använder ofta men oftast blir det mer senare än snart :-)
Nåja. Nu är snart rasten slut så jag får sluta..
Ha det gott
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill se din "gubbar"

Gaggan

Lenalandis sa...

Så nyfiken klart man vill se dina"gubbar"
Lena

Madde sa...

Jordgubbarna var jättefina!
Kram

Madde sa...

Hm, jag vill oxå se dina "gubbar"!
Det där ordet snart har nog smittat av sig till min blogg oxå. Pengarna är insatta!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Vilka gubbar pratas det om? Dom vill jag också se?