söndag 21 september 2008

Uppe i Norrbotten

Här var det toppenväder igår och då satt jag inne på pysselträff i Luleå med Linnea.. Idag är det lite sopigare väder så då e det shopping som gäller..
Skall köpa lite vinterkläder till Elsa..
Ja det är väl en förjulklapp från mormor och morfar..
Vi skall först en tur till Kalix och så åker vi nog till Happis (Haparanda)
Annars tar vi dagen som den kommer och skall försöka umgås med de flesta som vi hinner med och som är i närområdet.. :-)

Ha en bra dag och tänk på att Söndag är vilodagen :-)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha det bra - scrapping och shopping - perfekt sysselsättning!

Som det ser ut nu, får jag inte ihop det till scrapträffen den 5/10. Lilla J skall sjunga i kyrkan, så då får jag vara där och lyssna. Kanske slinker förbi en stund bara, men isåfall hör jag av mig innan.

Kram! Stina

Anonym sa...

Hej!
Din sida harblivit så fin med den nya bilden =) Kram