onsdag 3 september 2008

Mormors Blåbärsbullar..

Tja dessa är ju då mina men efter hennes superhemliga recept..
De är bara SÅÅÅÅÅÅÅ goda.. Och mamma har ju retsamt berättat i telefonen härom dagen att de hade ätit blåbärsbullar så det var bara för mig att ta mina duktigt plockade blåbär och göra mig egna bullar.. MMMMM och Snuttan åt dem me.. Så mycket som hon åt av dem har hon inte ätit på flera dagar... Jippii..
Efter blåbärsbullan...
Closeup..
Dagens Pingu maraton.. Ny DVD som tur var... De förra avsnitten är jag lite trött på..
Nytt i lekhörnan..
Här får ni vrida på huvudet lite för att se allt..
En stor del av hennes övriga leksaker är nu mer uppe i "hennes"/Pers rum på övervåningen.. men där är det inte färdigt än..
Ha en härlig dag..
Kram

1 kommentar:

Madde sa...

Blåbärsbullarna såg goda ut. Är receptet jättehemligt tro????