onsdag 8 april 2009

Regnig dag men en bra dag

Lyssnade på radion på väg till jobbet och de skämtade om att Easy Jet i England sparade för att klara krisen.. De hade börjat med att Piloterna skulle börja få ta med sig egna thépåsar.. De på radion gjorde det så himla bra att jag skrattade så tårarna sprutade..
Det gjorde liksom resten av min dag. Så det har varit en bra dag idag..
Snuttis har jag gjort en kycklingmössa åt idag.. Den skall hon få ha imorgon när det är lite påskfireri på Dagis. Funderar lite på övriga klädseln..
Just nu halvligger hon i sin dockvagn som hon fått (låna) av Lovis..
Tidigar när vi satt och pysslade ihop den där mössan så öppnade hon sin klädeslåda och drog ut alla tröjor och bodies.. Hon drog på sig 5 tröjor över huvudet och en baddräkt.. dessutom hade hon en body runt fötterna .. Tokig liten tjej vi har..Hon äääälskar att klä ut sig.. Tror mormor får sy lite utklädningskläder när hon kommer hit i maj..
Just nu går Pingu på Tv´men hon tittar inte.. Det skall bara vara på..då leker hon bättre.. Knasigt men sant.

Hoppas att även ni har en bra dag och en härlig Påsk.. Lite bilder på Påsktjejen hoppas jag kunna bjuda på imorgon.
Kramis
V

ps. Råkade handla massa kläder till snuttis i lördags och så igår så kom leveransen av ett HMköp jag gjorde via nätet.. bara råååkade :-)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Du är så pysslig! Önskar att jag hade hälften av din energi.
Kramar J

Anonym sa...

Såg gårdagens Västnytt??? Vad? Hälsar Moster I