söndag 5 april 2009

Oj då..

..här är det visst bortglömt med uppdateringar.
1:a april började jag med att lura en arb.kamrat :-)
dessutom började jag på mitt nya schema den dagen.. Kommer att bli bra.
2:a april var i torsdags..hmm vad gjorde jag då.. kommer inte ihåg..
3:e april i fredags åkte vi iväg lite spontant till Kungälv och köpte mig en cykel. En Skeppshult Nova "lyx" en svart en.. Sedan en tur till Kärna med trevlig umgänge av kusinen med familj. Där sov vi också över för att igår..den 4:e april åke hemöver med ett shopingsstopp i Uddevalla.. Hmm måste jag meddela att pengarna rullade.. Men det kändes bra.
Idag 5:e april så har det varit en riktig slappardag. Jag och snuttis har tittat på Pingu. Lekt med hennes leksaker och inte mycket mer.. Nu när Per kom hem efter en tur till Vänersborg och ngn slags stämma eller ngt så har han och Snuttis åkt till Billingen..
Jag kände att jag behövde lite egentid så det ordnade sig ju väl.
Så nu sitter jag här och uppdaterar och kikar på en film.. sedan blir det lite Bokförning inför deklarationen.. Lär bli det några veckor framöver gissar jag..
Ha det gott
Kram
V

2 kommentarer:

Madde sa...

Hejsan! DU är väl inte inne nu när du har fått en ny cykel!!!
Jag vill oxå ha en!
Hoppas att allt är bra med er.
Kramizar från mig

Johanna sa...

Pengar är till för att rulla ...
Kramar