onsdag 15 april 2009

Inte långfredag längre..eller hur..

Påskhelgen har varit toppenbra. Tyvärr drog Snuttis på sig en förkylning som vi nu vilar bort.
Per har varit hemma halva tisd och onsd och jag har jobbat min tid och varit hemma eftermiddagarna. Imorgon är hon förmodligen också hemma hela dagen. Då får Per vara hemma. På jobbet var vi ut på en långprommis till biblioteket och ner till vid vattnet för lite mellanmål (frukt). Vädret är fint men det är bara sådär halvvarmt.
Jag skulle lägga snuttis efter lunchen och skulle INTE sova men gissa hur det blev.. Vi har faktiskt just vaknat och det var riktigt skönt att ta en paus..
Nu blir det snart middag och så fortsätter jag med deklarationen..
Ha det gott
Kram

3 kommentarer:

Kristina sa...

deklaration...jag är klaaaaar :-)

Madde sa...

Deklaration....revisorn har den!!!! Tänkte att kika ner nån eftermiddag/kväll och shoppa. Men jag hör av mig innan. Hoppas att lillan mår bättre! kramis, kramis från mig!

Madde W sa...

Hoppas ni kan komma i em! Har faktiskt en liten presang till dig min vän...
Kram