lördag 20 mars 2010

Har man lovat så har man..

lovade i ett svagt ögonblick att det blir ett inlägg till när jag fått 5kommentarer på förra inlägget. nåja. Kristia var ju snabb där så det är bara att ta tag i det ;-)

Idag är det pysselträff i Uddevalla hos Creativica i några timmar. Per skall ha lite gäster vid 5 snåret så då behöver jag vara hemma. Elsa och jag skall då ha Lördagsmys :-) Kanske pysslar vi vidare uppe på andra våningen eller så.
Vi får ju naturligtvis vara nere om vi vill men det e nog inte såå intressant för E så vi är nog uppe och hittar på ngt.

Annars har vi det bra. Jobbar och står i. E har inte varit sjuk på många veckor nu vilket är skönt för henne.
All snö håller på att smälta bort och det är skönt på ett sätt men det blir så fult ute när snön blir helt svart och lortig.. Gillar vit härlig fluffig snö.

Nä nu vill e ha lite papper så jag får avsluta här.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, håller löftet i sig att du uppdaterar igen efter 5 kommentarer? Gills det om alla 5 kommer från samma person? Trot om du vill men idag har jag varit på stickcafe! det hade du inte väntat dig av mig eller hur? I