onsdag 17 mars 2010

2-3 oktober redan bokat

till nästa mässa i Karlstad med Svensk Scrapbooking.. Skall bli sååå kul så och jag gissar att det inte är svårt att få med varken Madde G eller Carro.. Kanske Madde W också kan komma denna gången..
Skall då bli kul iallfall även om det nu är lite väl länge kvar.. Man måste ju också få bekräftat att man får komma med såklart :-)
Här e det lugnt. Har hoppat in som Lärare i 2 dagar och det var kul och intressant. Idag har jag varit tillbaka på min vanliga tjänst igen.. Ganska skönt det me faktiskt.
Elsa håller sig frisk (om man nu skall säga sånt högt) , ´just nu ligger hon i soffan och är nog inte långt borta från sömn. Pratade lite under täcket med sin nya kompis kanske.. Vet inte men hon pratar väldigt mycket med sig själv när hon leker.. Kanske en låtsaskompis eller så.
Nåja. Nu skall jag koncentrera mig på snuttan ett tag och inte hänga här hela kvällen.
Men tyckte ni var värda en uppdatering.. En till får ni om ni lyckas skrapa ihop till 5 st kommentarer :-) He He Moahhhaaahahha...

5 kommentarer:

VeronikaP sa...

Vad kul att det redan är spikat!! Vi lär väl ses där då!!

Minkamera sa...

Hej!
Mejla din adress så jag kan skicka kvittot!!!

Anonym sa...

Skönt att se att du är tillbaka i bloggvärlden igen efter din utflykt till mässan. Sköt om er alla och vi ses snart! I

Madde sa...

Iiiii vad kul, jag bokar in helgen!!

Kristina sa...

Ok...så du har satt gränsen för nytt inlägg var 5 kommentar....okey här är nummer fem ♥
Ha en skön fredag!