söndag 21 mars 2010

Det räcker med 1 inlägg när..

..det kommer från dig I. :-)
Ja du gjorde mig lite chockad faktiskt. Stickcafé :-)
men det var säkerligen skoj.. Vad bidde det?? Bidde det en halsduk eller kanske strumpor:-)

Igår var jag på Pysselträff helt som privatperson, ingen butik med mig alls.. Fast vi var i en butik så jag köpte mig lite saker :-) Inte så mycket men lite :-) He he...
Det var skoj att vara i glada tjejers lag och bara pyssla. Sedan om det blev så mycket gjort är ju en helt annan fråga. :-)
Men skoj var det och pratade gjorde vi.

Hade sååå stor lust att ta en sväng förbi Åhlens igår men tiden blev för knapp så vi drar till Karlstad idag istället så jag får kika på det jag hade lust på. Skall hälsa på en liten bebis i eftermiddag och E skall leka med storebrorsan A. Får fixa lite presenter också för Storebror A har fyllt 4 och blivit storebror och lillebrorsan behöver också en present.

Ha det gött
Kram

3 kommentarer:

Madde sa...

Hoppas att du har haft en bra dag. i morgon åker jag till Stockholm och på tisdag morgon går flyget! Ha det så bra!

Cornelia sa...

Jag håller tummarna för att ni får fortsätta att vara friska!

Pysselträffar och stick-caféer... vad ni hittar på, tjejer! Men själv drar jag faktiskt igång en studiecirkel på torsdag. Låter "mera" än vad det är... bara tre tjejer som ska pyssla ihop... *S*

Fast det blir säkert jätteroligt! Det är meningen så iaf! *S*

Ha en skön söndagkväll!

Anonym sa...

Avancerad stickning är förståss inte min grej, men väl vantar med ett stjärnmönster. har du tur kan du få se dem under Påsk, åtminstone den ena vanten. I