torsdag 26 november 2009

Varannan vecka , ett liv..

..kanske bloggen istället skulle heta. Inte händer det något här varje dag direkt :-)
Hela familjen tog vaccin i måndags. Tisd och onsd samt även idag har vi varit hemma. E fick feber under måndkvällen. Igår var det mest jättemycket hosta som gjorde henne matt. Men imorgon skall vi ta oss till jobbet.. Ja E får följa med mig på fritids imorgon. Då har jag lite mer koll på hennes hosta också.
Annars har vi börjat stöka inför julen lite. Julkort är på god väg att vara färdiga.. tja.jag har gjort 11st iallfall.. Och i år skickar jag iväg supersnygga julkort, får man säga så och fortfarande vara svensk ??
Snart får jag även min iphone.. inte mången stund kvar. Skall bli kul.
Har även köpt ett "fodral" som är cerise med bling på :-) direkt från Hong Kong för endast 40:- inkl frakt. :-)
Ha det fortsatt gott
Kram

2 kommentarer:

Cornelia sa...

JA! Man får säga att man är nöjd med sina julkort! För det ÄÄÄÄR man ju, annars skulle man gjort dem på nåt annat sätt, eller hur??

Ska bli kul att se dem, för visst visar du väl upp dem, så småningom?

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se dina julkort när dom är så fina. Hoppas att jag är en av de lyckliga som får ett önskar Ingegerd