söndag 15 november 2009

Lite bilder

Som vanligt hamnar alltid bilderna jag vill ha sist i början.. nåja bryr mig inte om att ändra. Har sytt 2st prinsesstårtor, blev nöjd med dem båda.


Elsa var en liten hund på Halloween. Men när hon väl skulle gå ut och gå "Bus eller Godis" så hade det blivit mörkt och var lite läskigt. Men godis fick hon ändå :-)

I sin nya Fiatbilen jamas. Dvs bilen från filmen Cars som hon tror är en fiat .. Undrar vem som kan ha påverkat henne ??

På Leos Lekland dök hon ner i bollarna. Pratar om Leos lekland ungefär 10 gånger om dagen.. Tja inte lika mycket nu iof som för en vecka sedan. Men hon skall ha kalas med tårta på Leos Lekland det har hon bestämt. Får väl se vad det blir av detta :-)

Hoppas ni har en bra dag. Har gjort klart mitt mattearbete och skall bara skicka det. har inte Word dock utan open office så jag hoppas att de kan öppna min fil :-)

Kram


3 kommentarer:

Cornelia sa...

Men, vilka läckra tårtor och urgullig unge!!!!

Blev supernyfiken på ditt "mattearbete"... pluggar du OCKSÅ?!

Jag tycker att matte är KUL! Från barnmatte på dagis till kluriga integralekvationer... fast fysik tycker jag INTE om! *S*

Ha det härligt!

Anonym sa...

fin bild på Elsa i sin fiatpyjamas!

ingegerd

Anonym sa...

Så himla fina tårtor! Du är så duktig!
Kram J
<3