lördag 14 november 2009

På Pappas begäran :-)

så kommer här ett inlägg.. I veckan har jag varit hemma med sjuk E från månd-onsd. Per tog över torsd-fredag då jag jobbade. Känner mig dock inte helt 100%ig själv så jag skulle nog legat hemma igår gissar jag men å andra sidan gick det ju bra att jobba också. Just nu sitter jag här vi datorn och kollar efter lite mönster. E har fullt upp med att se på Musses klubbhus, det älskar hon. Per ligger uppe i sängen och sover. I helgen är tanken att jag skall göra klart mitt mattearbete och skicka iväg det. Göra iordning massor med julkort, stämpla upp lite figurer till mammas julkort och sy en hel del. Nästa lördag är det pysselträff på G här i Bengtsfors. Så det skall fixas inför det också.. men det lär ju inte ske förrän under veckan.
Igårkväll snöade det massor och det lade sig faktiskt på marken också, tänkte det skulle bli en härligt vit dag idag men inte det, all snö är helt borta och ute är det blött och trist. Det är nackdelen med att bo söderut. Slask och plask.
Nu tycker jag att det är dags för min pappa -Hej Pappa :-) att lägga sin första kommentar här på bloggen, mamma kan hjälpa till.
Kram o puss.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Hej V. jo allt gick bra "med det där andra"!
Och det verkar som att resultaten blir OK också!!!
Jag har pga att uffe ramlade inte haft tillfälle att posta dina pennor...men jag ska ut idag så då köper jag en vadderad påse!
Hoppas din helg blir bra!Kram k.

Cornelia sa...

Nähä. Ingen kommentar från nån pappa...

Min pappa kommenterar heller aldrig... eller skriver i min gästbok på hemsidan. Eller läser mail.

Men mamma sköter allt det där och berättar för honom vad jag har skrivit *fniss*