fredag 23 oktober 2009

Nu R vi i Norrbotten..

Känns som om vi varit här flera dagar redan.. kan bero på att vi kom fram i morse vid 7 tiden på morgonen och har hunnit med en hel dag. Dessutom tog jag mig en lur mitt på dagen.. Förmodligen vaknade jag mer förvirrad än någonsin. Vi har sett lite snö här idag men inga stora mängder.
Skulle köpa E en fin vinterjacka men det bidde en snygg vinterdress... byxa och Jacka från Intersport. Cerise och Orange byxa och jacka .. heter Pixel. Hittade den på Intersport web men bara som overall så jag lägger inte in den här.. Imorgon blir det Finland. Skall bli nya Kaoumaskor till E. Rustad för vinter..en mössa behövs också. Skulle vilja ha en cerise eller Orange.
Ha det gott där ute i landet
KRam
Viktoria

2 kommentarer:

Kristina sa...

Åhhh vad det låter skönt!Kram ♥

Madde sa...

Det låter som om att ni har det bra!! Kramar från mig!