onsdag 28 oktober 2009

En lugn dag..

har vi tagit oss idag. Har varit på en promenad till affären och handlat, Elsa sov på vägen och hade behövt sova lite till men vaknade när vi kom fram. Köpte mig Magnolias nya tidning och jag gillade den. E fick en Hello Kitty tidning där man klistrade märken och kunde flytta på dem om man ville.. Undrar vem som tyckte det var mest skoj.. mamma eller E :-)???
Jättefint väder är det idag, aningens kallt och med lite lite snö på backen.
Otroligt skönt med semester behövde den.
Imorgon skall vi spana in lillebrors lägenhet som jag inte sett fast han bott i den flera månader. I somras hann jag inte me.

Ha det gott
Kram

1 kommentar:

Cornelia sa...

Den har jag inte lyckats få syn på än, Magnolias tidning. Men... jag är tveksam... gillar inte Magnolias stämplar nåt vidare. Fast den kanske innehåller annat roligt också?!

Låter som en lugn och härlig semester! Själv har jag fullt upp med tre barn på skollov (alltså lånade, för att de ska slippa vara på dagis/fritids). Vi är på "läger" i vårt hus i Hälsingland och har det hur mysigt som helst. De vill inte åka hem, så vi skjuter på det tills imorgon, trots att planerna var att vi skulle packa ihop idag... *S*

Njut!!!