onsdag 23 september 2009

PANG..

..sa det igår i lilltån.. Drämde den rakt in i toalettdörren.. Inte kul alls.. men stålsatte mig faktiskt.. svor inte en enda gång...högt..
Idag är den tejpad och så har jag lånat Per sandaler.. Har inga andra skor att ha.. Han har visserligen 4 storlekar större än mig men so what.. skall ju bara ha på mig den inne så att tån håller sig någorlunda rak..
Idag har det varit avloppsrens igen.. Stank värre än supersur surströmming.. Bläääk.. Nåja nu är det rensat. (gjorde det ju inte själv då men stanken kom tyvärr upp ändå..)
Började sy nya gardiner till köket.. Men vet inte om det blir några ... Är gjorda i Lappteknik.. men som sagt.. är inte säker på att jag hänger upp dem.. är för övrigt inte färdiga heller så man vet inte om det blir några kuddar, väskor eller något annat skojjigt istället.. får fundera.
E har lekt och lekt och lekt och lekt idag men inte sovit.. Gissar att hon kommer att somna rätt så snart.. Där ett tag var hon så trött så hon blev förbannad på sitt "mammut"(IKEA) bord för att hon slog huvudet i det när hon satt under.. Undrar vem hon ärvt humöret från?? Fattar inte, jag har ju mitt kvar :-)
Nä nu skall jag ta och förbereda mig inför pysselträffarna i helgen.. Skall skriva prislappar..

Ha det gott
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ajajaj, ont ont ont. Ett tips är om du har träskor använd dem. De är ju inte så flexibla så tåna hålls på plats. Hoppas det går över.
Kram Lena