tisdag 29 september 2009

Är ett tag sedan..

..jag bloggade.. Men så här ligger det till..
Vi är nu friska.. Tån mår bättre men låååångt från bra.
Hade2 pysselträffar i helgen.. Roligt var det,, sålde bra och trötta var vi.
Igår jobbade jag för första gången på 2 veckor, tyvärr var det en låååååång dag.. Var helt slut vid 15 och då hade jag 6 timmar kvar innan jag fick åka hem. Det var föräldrarmöte nämligen.
Idag slutar jag 16.45 och då blir det raka vägen hem och packa paket som skall iväg med posten 18.00 sedan skall jag och Elsa slappa och ta det lugnt.. Kanske leka lite med pippi eller så :-)
Hoppas ni har en bra dag..
Här skiner solen och det är en underbar höstdag om än lite lite svalt. I morse var det frost i gräset. Hörde några som fick skrapa rutorna men det drabbades inte jag av.
Ha det
Kram

2 kommentarer:

Madde sa...

Åh, vad skönt att ni mår bättre!!! Har nu själv börjat att återhämta mig efter helgen, man kunde tro att man hade varit ute och festat i dagarna två! Men kul var det ;) Vi får höras! krama lillan från mig =)

Cornelia sa...

Skönt att ni är friska, om än inte hundraprocentigt!

TACK för att jag fått gästa!!!!