onsdag 22 juli 2009

Idag åker Agrafferna bort..

.. låter lite mer spännande när man säger Agraffer istället för häftstiften :-)
Ser allt bara finfint ut så drar vi "hemöver" på fredag. Nu har vi varit här hos mamma och pappa i 3 veckor istället för de 2 som var tanken.. Men det har varit bara så himla skönt att vi var just här. Annars hade jag ju inte klarat mig.. Per skulle ju ha jobbat förra veckan. Och jag hade ju inte kunnat klara mig och tagit hand om Snuttis själv. Så det är tur man har föräldrarna.

Igår kom vi från stugan. Vi tog en tur till Kalix bara för att kolla läget. Var helt färdig när vi kom tillbaka.
Idag skall jag som sagt ta bort agrafferna och så tar nog jag och mamma oss en tur till några affärer.. Köpte mig en "kofta" (ej stickad) igår och jag funderar på att köpa en likadan men i en annan färg idag..

Snuttisen hon leker och leker och har det härligt med mormor Carin och morfar.. Vill hon något så bara ropar hon " Mooorfar" eller "Moormoor Carin" De kommer löpande.. Tror de har haft riktigt härliga veckor med lilla snutteprutt.. Känns som om hon har växt så mycket och blivit mycket duktigare att prata under tiden här. Imorgon skall hon leka med sin kusin T innan vi åker på fredag. De har blivit riktigt goa lekkompisar.

Kram

1 kommentar: