tisdag 14 juli 2009

hmmm

det slutade ju inte kul..
Ja förra veckan alltså.
Sönd till onsdag fm hade jag lite dåligt i magen .. smärtor men sådanna man överlever bara man dricker mycket vatten och går på toa :-)
Onsdag kväll dock hade jag så JÄ**a ont att jag åkte upp på Akuten.
Där blev jag några timmar. Njursten trodde man..
Torsdag började bättre och jag var relativt pigg. Men på kvällen var det inte ok. Ringde Akuten som skulle återkomma.. Gjorde inte det. Fredag åkte jag in på fm till Akuten igen.. Smärtorna var liksom rätt så olidliga..
Vid 16:tiden åkte jag dock akut (ej ambulans) till Sunderbyns sjukhusakut. Inläggning och på lördag kväll var det akut operation. Massiv inflamation i gallan.. För er som inte gillar smärta och ont kom nu ingen varning men ni har nog slutat för länge sedan om ni är så känsliga :-)
Idag fick jag iallfall komma hem. De kunde inte göra titthålsoperation på grund av att det var så svårt inflamerat. Så det är ett ca 20cm ihop"fäst" R på magen just nu.. Vi skulle ha åkt tillbaka till Bengtsfors imorgon men blir kvar till säkert nästa helg i allafall.. Inte en chans i världen att jag åker bil längre än en timme just nu..
Nåja nu kanske ni förstår bristen på uppdateringar och ev. mailsvar osv.. Skall försöka uppdatera emellanåt men ni kanske förstår om det inte blir så mycket.
Ha det gott
vänner.
Och ni 6 som skickade mig en underbar bukett tidigare idag KRAM :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajajajaj, låter inte mysigt alls. Krya på dig.
Hälsningar Lena G

Lenalandis sa...

Oj då det var inte så roligt! Men krya på dig nu och ta det lugnt!
Kram Lena