lördag 18 juli 2009

Bättre och bättre dag för dag...

..bättre och bättre dag för dag..
På tisdag eller onsdag tar jag bort agrafferna (häftstiften som såret är häftat ihop med)

Idag har det varit helt ok väder. En kort skur men mest soligt.
Mamma, Elsa och jag åkte till min farmor och hälsade på lite. Får ju passa på att träffas när man har möjligheten.
Sedan handlade vi lite på Coop och sedan tillbaka till Nyborg igen.
Kände mig dock lite trött efter strapatsen men inte så farligt.
Per och Pappa har varit på Rallycross SM hela dagen i Kalix.
Imorgon åker vi nog ut till stugan och stannar någon dag. Tänkte först stanna kvar i land men kommer jag bara i och ur båten utan besvär så kan jag ju lika hänga med.. Då kan vi ju sova i stugan me.

Funderar på att dra oss söderöver mot slutet av veckan. Gissningsvis fredag.. Får se hur jag mår och känner mig bara..
Ja ja.. mycket krämpor blev det denna gången..men det hör väl till när det är krämpor som är rätt så centralt i mitt liv just nu
Ha det gott
KRam

2 kommentarer:

Minkamera sa...

Kram... Hoppas du blir piggare

Lenalandis sa...

Skönt att läsa att du är på benen igen! Krya på dig!
Kram Lena