tisdag 16 februari 2010

Idag är det VAB

men jag tror hon är redo för dagis redan imorgon,, om inte så är Pappan i huset hemma.
Nu går Mamma Mu och Kråkan på TV´n.
Själv försöker jag fixa undan lite skrot som jag har liggande på vardagsrumsbordet.. Tja jag tar inte direkt bort det.. Bara piffar till så det inte ser så jäv*gt ut :-)
Syr även på en klänning till E.. Den kommer att bli toppenfin.. och JA mamma jag syr raka sömmar.. fast på ett ställe blev det någon cm snett :-) Inte något som vanliga ögon ser men mammas hökögon ser det mesta när det gäller saker som är snea :-)
Annars är det bra.. snöar här idag, som om vi behöver mera snö.
Ha det gott
Kram

2 kommentarer:

Madde sa...

Tja! Du vi pratade ju om att träffas i morgon(onsdag) jag kan inte men kan på torsdag....vi kan väl höras. kramilikram. Hoppas att lillsnuttan mår bättre.

Cornelia sa...

Min mamma är textillärare... gissa om HON ser om nåt är snett?! *S*