måndag 5 april 2010

I norrbotten har vi det bara

bra.. Idag har jag och Per varit utomlands i några timmar.. Shoppade loss på Rajala (På gränsen) ett shoppingcenter som ligger precis på gränsen mellan Finland och Sverige.
Hittade mig en skinnstövel som jag skall ha på fest på lördag. Kläder till festen har jag redan köpt på en affär i Lögdeå. Åker ni förbi där någon gång skall ni definitivt åka in där. Skitsnygga kläder i alla storlekar och märken.. Från halvdyrt till stendyrt men ändå billigare än på vanliga affärer om man så säger.
Skall bli duktigare att uppdatera jag lovar.
Har tyvärr tagit superlite bilder här på semestern men något litet kanske ni kan få när jag kommer hem.
Hoppas påsken varit underbar och att ni fått vila ut.
Ha det gottigast
Kram
V

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du upptäckt butiken i Lögdeå! Där kan alla hitta ngt som ´man säger. Skicka bild på outfiten vet ja! I

Cornelia sa...

Så bra att ni har det bra!

Tittar ni förbi på en liten fika, med simtur i vardagsrummet, när ni åker söderöver igen, eller???

Välkomna är ni!

Cornelia sa...

Hej hej!
Vi ses till sommaren, då! Har gjort ett kort på det temat... see you later... *S* Finns i P&S-bloggen.

Överraskningspaketet har jag lämnat på jobbet, men jag tror inte mottagaren har varit där ännu. Hon jobbar ju ungefär lika "ofta" som jag... *S* Men den andra påsen uppskattades, det vet jag, för den lämnade jag över personligen.

Och JAG, jag uppskattade också min påse, ska du veta! En hel del som jag inte hade beställt... *ler* TACK för det!

Kör försiktigt nu! Och ha det bäst!