måndag 26 oktober 2009

Idag blir det en tur till Luleå..

..för mig och E. Skall möta en gammal skolkompis från Högskolan i Luleå på Leos Lekland. Vi har båda små barn och vi tyckte det var ett bra ställe att träffas på. Sedan tar jag också en tur till min moster som bor i Luleå också.
Lite shopping tänkte vi också hinna med innan vi träffas. E är säkert supersugen på shopping tror ni inte det?? Hade faktiskt tänkt att jag skulle hitta ngt till mig själv för en gångs skull.. Undrar om jag lyckas.
Ha en underbar dag här är det höstrusk.
Kram

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Kan du inte vinka när du åker förbi Sundsvall på vägen hem? Jag bor i Njurunda, ju, söder om stan.

Låter som om ni har det riktigt gott!

Cornelia sa...

Hej igen!
Jag fixar en Icke-Kopp-Kaffe till sommaren. Jag dricker inte heller kaffe... *S*
Skulle väl vara hur kul som helst att säga hej IRL!

Ha det bra!