tisdag 13 april 2010

sol ute sol inne..

Härligt väder igår och ärligt idag.
upptäckte igårkväll när jag stod med tandborsten i högsta hugg att solen minsann tagit i mitt ansikte.. men efter 5 timmar ute borde t.o.m en blekfis som jag få lite färg. Får försöka öka på den idag då.
Härligt jobba man ändå har när det är sådant här väder, man har liksom betalt för att njuta av vädret.
Har planer på att bli en bättre bloggare men måste bara få in det i kroppen så jag uppdaterar er lite oftare.
Elsa blev förresten klippt igår.. av sin mor.. till mormors fasa :-) He He
Nä men hon blev faktiskt fin.. Kanske inte yberrakt överallt men tillräckligt så jag slipper skämmas.
Tyckte hon såg lite väl långhårig ut igår så jag tog saxen.
Får lägga in en bild inom kort, älskar bloggar med bilder men känner att det är så "masigt" att sätta in..
nåja kära vänner nu måste jag dra mot jobbet.
ha det gott
Kramis

2 kommentarer:

Kristina sa...

jobba lungt och njut av solen!

Cornelia sa...

Har också varit ute med jobbet i helgen. Det är som sagt var inte dumt att få betalt för att sitta i solen och äta lunchmackor... Utflykter är trevligt! *ler*

Bor din brorsa långt från S-vall? Vi kanske också vill byta bil...